Kunden / brukarens egna sida

Varje brukare har sin egna personliga sida för att följa uppdraget och få information via företagets intranät

 

Brukaren har sin enga sida

  • Se och kunna skriva ut aktuellt schema.
  • Följa beslutet och hur många timmar som använts.
  • Skriva ut FK3057 för underskrift. (än så länge så måste denna skrivas under manuellt eller att brukaren / vårdnashavare loggar in på FK och signerar där).
  • Ta del av genomförandeplanen som är överenskommen
  • Kontaktuppgifter till gruppansvariga
  • Kontaktuppgifter till assistenter
  • Se nyheter från assistansföretaget som berör dem.
  • Ta del av företagets intranät med policys, dokument mm

 

Senaste nyheterna - RiktaTid

img
RiktaTid

Digital Räkning FK3057

19 okt 2021
Försäkringskassan planerar att det ska vara möjligt till mars 2022 att kunna skicka in räkningen digitalt. Vi jobbar för att vi ska vara klara med RiktaTid när vi "släpps in".
img
RiktaTid

Nå ut med viktig företagsinformation snabbt.

14 mar 2020
Använd intranätet i RiktaTid för att nå ut hur ert företag hanterar krisen kring Corona viruset.
img
RiktaTid

RiktaTid Budget

07 mar 2020
Med vår budgetmodul får ni koll på vad det personliga assistansen kommer kosta utifrån den personal, omkonstnader och schema ni tänkt er
img
RiktaTid

RiktaTid Intranät

15 nov 2019
Bygg upp ert egna intranät i RiktaTid och skapa er personalhandbok med riktlinjer, policys, dokumenthantering mm mm. Enkelt och tillgängligt för alla i företaget.