Intranät & personal-handbok

Bygg upp ert intranät / digitala arbetshandbok, informationsflöde och samla företagets dokument på ett ställe. Lättillgängligt och tydligt.

 

Personalhandbok / Informationsträd

Vårt intranät skapas som ett informationsträd med Rubriker och underrubriker. Till varje rubrik lägger ni in informationstext, kopplar dokument och eventuella externa länkar.

Allt innehåll är rollbaserat så ni kan styra vilka som har behörighet till innehåll och dokument!

Dokumentarkiv

Ni kan samla dokument under personal, kunder/brukare men även i ett  efter i RiktaTid. För att rätt person ska ha tillgång till rätt dokument så anger ni vilka roller som får ta del av dem.

Nyhetsflöde

Information är alltid viktigt och information ska vara enket att skapa och ta del av. I RiktaTid skapar ni ert egna nyhetsflöde antingen för alla i företaget eller valda roller. 

Senaste nyheterna - RiktaTid

img
RiktaTid

Digital Räkning FK3057

06 maj 2022
Med RiktaTid kan kunderna, vårdnadshavare och gode män signera räkningen digitalt.
img
RiktaTid

Nå ut med viktig företagsinformation snabbt.

14 mar 2020
Använd intranätet i RiktaTid för att nå ut hur ert företag hanterar krisen kring Corona viruset.
img
RiktaTid

RiktaTid Budget

07 mar 2020
Med vår budgetmodul får ni koll på vad det personliga assistansen kommer kosta utifrån den personal, omkonstnader och schema ni tänkt er
img
RiktaTid

RiktaTid Intranät

15 nov 2019
Bygg upp ert egna intranät i RiktaTid och skapa er personalhandbok med riktlinjer, policys, dokumenthantering mm mm. Enkelt och tillgängligt för alla i företaget.